Business&Running – skapa kontakter och främja din hälsa

Business & Running startades 2012 på initiativ av Jessica Andersson (Image Byrån)   och Mikaela Färnqvist (Idrottsentreprenörerna Sverige) . Konceptet är enkelt – träna och skapa affärskontakter samtidigt. Träning ökar kreativiteten och sänker stressnivån, så att man mår bättre och presterar. Att göra det tillsammans med andra ökar motivationen och skapar kontakter! Någonting som arbetsgivare borde vara intresserade av att låta sina medarbetare delta i. På betald arbetstid:)

Startskottet för Business&Running var förra veckan på Minc.  Löpning avslutades med gemensam frukost. Tyvärr missade jag men jag fick berättad för mig från flera olika håll att det var en succé. Jag skall skriva in tiderna i min almanacka!

För att veta mer se:

http://www.facebook.com/BusinessRunning/info

/Iris Rehnström

Kommentarer inaktiverade.